Kies voor kleine kameeltjes

De volgende kleine kameeltjes zoeken nog adoptie ouders

• Stoere Dalèl, de jongste. Eigenaar: Subaih (jongetje, wit, geb. 20-1-2015)
  • Krachtige Gheleis,  eigenaar: Subaih (jongetje, donkerbruin, geb. 2-3-2012)
  • Eenzame Djiddu'a,  eigenaar: Aliyèn (meisje, wit, geb. 20-1-2011)
  • Kwetsbare Zar'aan, eigenaar: Musa (jongetje, bruin, geb. 12-3-2011)
  • Schichtige Bilhèn, eigenaar: Aliyen Faraj Ataiyiq (jongetje, wit, geb. 20-02-2013)

Stoere Dalèl: is de jongste in het adoptie programma. Hij is de eerste zoon van moeder Marzuka en vader Subhan (Soeb). Dit kleintje staat symbool voor Dalèl naar wie de stichting vernoemd is, hij is net zo wit als Dalèl en heeft een familieband met de kamelen van Joyce Schröder, oprichtster van Stichting Dalèl, die op hun beurt weer een band hebben met Dalèl naar wie de stichting vernoemd is. Niet zo gek dat dit kleintje heel bijzonder is voor zowel de stichting als voor Joyce persoonlijk maar ook voor eigenaar Subaih die uit zichzelf met de naam Dalèl kwam zodra hij geboren was...

Dalèl heeft vanaf 1 augustus 2015 zijn eerste adoptie ouders voor € 25,- per maand, er staat dus nog een bedrag van € 20,- voor hem open.

1e ontmoeting kleine Dalel en Joyce  Subaih leert Dalel vast voedsel
Introductie Levensverhaal Stoere Dalèl

Krachtige Gheleis is al geadopteerd voor € 50,- per maand, wat goed uitkomt want Gheleis is alweer 5 jaar, waardoor de kosten voor zijn basislevensonderhoud al snel oplopen tot een volwassen kameel. Daarom staat er m.i.v. 2-3-2014 nog een adoptiebedrag voor hem open van € 25,- per maand.

Gheleis net geboren 2012  Close up Gheleis

Introductie Levensverhaal Gheleis

Eenzame Djiddu'a  is een jong wit meisjeskameel die  al vroeg haar vriendje van dezelfde leeftijd, Zaruh, heeft verloren. Zij is al geadopteerd voor

€ 32,50 per maand,  omdat zij inmiddels alweer 6 jaar is zijn de kosten voor haar levensonderhoud al als een volwassen kameel. Daarom is er vanaf de winter van '12/'13 voor haar een adoptiebedrag open te komen staan van € 42,50 per maand.

Djiddua noodopvang 2011  Djiddua 2 maanden jong 2011

Introductie Levensverhaal Djiddu'a

Kwetsbare Zar'aan: toen Zar'aan 5 maanden was werden hij en zijn moeder ziek. Niemand wist wat hen mankeerden. Na lang ziek zijn, werden hij en zijn moeder uiteindelijk langzaam beter. Echter, Zar'aan was sterk vermagerd, zwak en vel over been, ook omdat zijn moeder hem weinig tot geen melk had kunnen geven door haar ziekte. In april 2012 verloor Zar'aan ook nog zijn zusje, Aweida van 3 jaar. Op 8 oktober 2012 verloor Zar'aan ook nog eens plotsklaps zijn moeder Shaile, één van de liefste kamelen ooit. Zar'aan is nu dus wees.

Zar'aan is al geadopteerd voor € 60,- per maand, er staat nog een bedrag voor hem open van € 15,- per maand.

Kwetsbare Zaraan  Zaraan en Musa

Introductie Levensverhaal Zar'aan

Schichtige Bilhèn: Bilhèn is geadopteerd voor €10,- per maand. Iedereen is welkom om voor Bilhèn te kiezen zeker omdat hij inmiddels alweer 4 jaar is!

Bilhen 2013 net een maand jong  Bilhen en Abden 2015

Introductie Levensverhaal Bilhèn

Elke Kameeltje heeft zijn/haar eigen specifieke verhaal !

Wil je één van deze prachtige dieren (mee-)adopteren maar kan je moeilijk kiezen? Of gaat je Hart al uit naar één van hen? Klik onderaan hun fotootjes als je een introductie van hun levensverhaal wilt lezen & laat je inspireren...!

Adoptie ouders worden regelmatig op de hoogte gehouden over het wel & wee van hun Kameel(tje) in Woord & Beeld!