Hoe kan je helpen

Hoe kun je helpen?

Donerenhoeveel, hoe weinig, hoe lang, hoe vaak, éénmalig, af en toe of per maand, het maakt niet uit. Alles, echt alles, is méér dan welkom. Tip: wil je doneren maar je bent geen deelnemer van DesertJoy: dan heb ik buiten je donatie geen gegevens van je en kan ik je niet bedanken.  Als je niet anoniem wilt blijven stuur dan een mail naast je donatie, ik kan je dan ook de jaarlijkse nieuwsbrief sturen als je dat op prijs stelt.

Adopteer een Kameel(tje)! ...  Je kunt kiezen om een gepensioneerde kameel een goede oude dag te geven i.p.v. dat hij/zij afgedankt wordt aan de slacht of kies voor een klein kameeltje zodat hij of zij een goede start krijgt door jou! Minimum adoptiebedrag is € 10,- per maand. Alle informatie over het Adoptie Programma vind je terug op deze site bij Adopteer een Kameel onder Projecten.

Je expertiseje expertise of talent aanbieden of als je iemand weet die waardevolle hulp of kennis kan geven. De stichting is bijvoorbeeld ook op zoek naar vertalers of die kunnen helpen bij het vertalen naar Engels en Arabisch.

Sponsorenheb je een bedrijf wat zich leent om te sponsoren bv voor drukwerk of ken je iemand?

Iets kopen… Stichting Dalèl verkoopt via DesertJoy koeltassen voor 1,5 ltr flessen met het logo van de stichting er op, daarnaast verkoopt DesertJoy ook handicrafts gemaakt door de bedoeïenenvrouwen, de volledige opbrengst daarvan gaat naar de kamelen! En in het geval van de handicrafts steun je niet alleen de kamelen maar óók de bedoeïenen vrouwen! Wil je iets kopen? Stuur een mailtje!

Stichting Dalèl onder de aandacht brengen…op feestjes, vieringen

Feestjes, Vieringen, BQQ's ... heb je een feest, viering of bbq maar wil je geen kado's voor jezelf maar voor een goed doel, denk dan ook aan Stichting Dalèl...!

Wordt deelnemer van DesertJoy… zo help je ongemerkt ook: niet alleen ervaar je de unieke Aanraking van de Woestijn en geef je jezelf een unieke reis kado, maar er gaat ook ‘n percentage van je reissom naar Stichting Dalèl, de bedoeïenen hebben werk en behouden hun kennis over de woestijn en de kamelen zijn weer in hun natuurlijke leefomgeving…! Let op, de Woestijn kan verslavend werken! www.desertjoy.nl

DJ karavaan 1 TF  Bedoeienen impressie 3