DONEREN

In plaats van Adoptant kan je natuurlijk ook Donateur worden voor één van de andere Projecten!

Maandelijks of gewoon wanneer het je uitkomt.

Doneren-Donate Stichting Dalel

Maak een eenmalige Paypal donatie of kies voor een maandelijkse donatie via PayPal

Zo wordt je Donateur

Wil je regelmatig doneren, bijvoorbeeld maandelijks? Graag!

• Het makkelijkste is om je zelf gekozen donatiebedrag in te stellen op je eigen internetbankier omgeving. De stichting doet namelijk niet aan incasso machtigingen.
    Het Iban rekeningnummer van de stichting is:
    NL20 RABO 0136 4896 56 t.n.v. Stichting Dalel
    Woon je buiten Nederland? Dan heb je ook de BIC (Swift) Code nodig: RABO NL2U
  • Via het Donatie Formulier hiernaast kun je ons je naam, adres, woonplaats en e-mailadres laten weten. Dan kunnen we je namelijk bedanken!
    Je kunt ons ook via een e-mail naar welkom@stichtingdalel.org je naam, adres en woonplaats doorgeven.
    Als je anoniem wilt blijven dan kan dit natuurlijk ook.
  • Als je Paypal hebt dan kan je ook gebruik maken van Paypal en creditcard. Zie ook onze Paypal doneerknop hierboven en in de footer.

Je kunt ons bij je donateurschap laten weten wat je wilt waar je donaties aan besteed moeten worden. Of je laat de stichting beslissen!

Zo worden bij Food Support adoptie kamelen geholpen die nog niet volledig geadopteerd zijn.

Ik wil donateur worden!

Hoe kan je nog meer helpen?

Heb je een feest of viering … maar wil je geen cadeau voor jezelf maar voor een goed doel? Denk dan ook aan Stichting Dalèl!

St. Dalèl opnemen in je testament … niemand denkt daar graag aan, toch zijn er steeds meer mensen die ook nadat zij er zelf niet meer zijn iets goeds willen (blijven) doen voor de wereld.

Wordt deelnemer van DesertJoy… Zo help je ongemerkt ook: niet alleen ervaar je de Aanraking van de Woestijn door jezelf een unieke reis cadeau te geven, hebben de bedoeïenen werk en behouden ze daardoor hun kennis over de woestijn maar ook de kamelen zijn weer in hun natuurlijke leefomgeving…!
    Let op, Woestijn & Kamelen kunnen verslavend werken!  www.desertjoy.nl

Je expertise…je expertise of talent aanbieden of als je iemand weet die waardevolle hulp of kennis kan geven. De stichting is bijvoorbeeld ook op zoek naar vertalers of die kunnen helpen bij het vertalen naar het Arabisch.

Sponsoren…heb je een bedrijf wat zich leent om te sponsoren bv voor drukwerk of ken je iemand? Leuk!

St.Dalèl onder de aandacht brengen…op feestjes en vieringen. We sturen je graag flyers!

Je kunt ook in ons donatie winkeltje hieronder een donatie doen! Doneren via ons donatie-winkeltje kan via Paypal en Creditcard

Dank Je Wel!